Ľudia zdieľajú ich odplaty k drzým a nepríjemným zákazníkom
Všeobecne platí, že k ľudom by si sa nemal správať drzo či arogantne. Môže sa ti totiž poriadne škaredo vrátiť …
#1
Zhlboka som sa nadýchla a bola som k nim milá. To ich vyprovokovalo ešte viac a začali sa manažérovi sťažovať, že som až príliš milá. Bola to naozaj zábava počúvať.
#2
Keď som pracoval ako rozvozca jedál, celú cestu som trepal plechovku, ktorú si objednal jeden drzý muž k svojmu jedlu.
#3
Dvaja chalani mi za 17 eurový obed zaplatila v centovkách a smiali sa na tom, že to budem musieť počítať. A tak som sa 6-krát pri počítaní „pomýlila“, aby si to užili spolu so mnou.
#4
Keď bol na mňa zákazník nepríjemný, tak som jeho smoothie naschvál rozmixovala len trochu, aby v ňom zostali väčšie kúsky, ktoré sa mu budú zasekávať v slamke.
#5
Ak budeš na svadbe alebo oslave, buď milý na svojho fotografa. Pretože ak sa k nemu správaš drzo, môže sa stať, že si dá toľko námahy a vo Photoshope ti pridá nejaké to kilečko navyše.
#6
Nechal som drzých zákazníkov vložiť si kartu do čítačky a potom som stlačil ESC, aby ju tam museli dať znova.
#7
Kedysi som pracoval v potravinách a ak by boli ľudia ku mne veľmi nezdvorilí, postláčal som im bochník chleba v rukách a zabalil ho do tašky.
#8
Drzý zákazník si objednával telefonicky letenku. Vybral som mu úžasné miesto na jeho 10 hodinovom lete – hneď vedľa záchodov.
#9
Raz som vrátil arogantnému zákazníkovi výdavok v jednocentovkách so slovami, že mu nemám ako inak vydať.
#10
Pracoval som v kaviarni. Keď ma niekto moc vytočil, urobil som mu namiesto obyčajnej kávy bezkofeinovú.