Ľudia z technickej podpory sa podelili o tie najbizárnejšie prípady, ktoré museli vo svojej práci riešiť
Základná reakcia všetkých IT technikov je, „a skúsili ste to zapnúť a vypnúť?“ Ale ani to niekedy nemusí pomôcť. Ľudia, ktorí spravujú techniku, sa podelili o ich nočné mory, ktoré si v práci museli prežiť.
Ako by ste reagovali na ich mieste vy?
#1 „Na bezpečnostnej kamere nám stále bliká iba hnedá obrazovka.„

#2 „Nefunguje nám tlačiareň. Prídete sa na to prosím pozrieť?„

#3 Nemocničná serverovňa.

#4 Pracovníčka mala ohrievač priamo vedľa PC, až jej ho po čase začalo náhodne vypínať. Jej reakcia – „Sem tam som aj cítila nejakú spáleninu.“

#5 Ani si nedokážem predstaviť, čo sa tam dialo.

#6 „Príďte nám prosím nastaviť tie wifi reproduktory.„

#7 Zabudnutý chrám ASUS.

#8 „Povedal som zákazníkovi, aby niekde označil, že je notebook zavírovaný.„

#9 „Potrebujem niekde postaviť tú sviečku … ááá to je dobré miesto.“

#10 Technik: „Prečo ste to zalepili?“
Administratívna pracovníčka: „Strašne to hučalo.“

#11 „Asi som im mal povedať, že nie je dotykový.„

#12 „Zrazu sa mi vypol počítač, a teraz už nejde vôbec zapnúť.“

#13 „Prosím vás, dalo by sa to nejako opraviť?„

#14 „Príďte sa na to pozrieť! Kolega prehodil niekde nejaký kábel, a teraz nám tu nič nejde.“

#15 Zákazník: „Dobrý deň, už 2 dni mi nefunguje internet, môžete sa prísť na to pozrieť?“
Zákaznícka linka: „Pravdepodobne bude chyba vo vašom zariadení.“
Realita:


